Auditul proceselor actuale, identificarea funcțiilor și rolurilor cheie
Analiza proceselor, a domeniilor de responsabilitate, identificarea blocajelor
Dezvoltarea cadrului de reglementare necesar
Elaborarea, optimizarea și implementarea unei organigrame, regulamente, procese de business, scripturi și ghiduri pentru eliminarea haosului și posibilelor pierderi
Implementarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) și a etapelor importante
Crearea și implementarea unui sistem de măsurare a indicatorilor cheie de performanță ai angajaților
Managementul riscurilor
Scenarii anticriză, managementul riscului operațional, răspunsuri rapide
Sistematizarea raportării
Analiza blocajelor, recomandări pentru automatizarea proceselor, configurarea analizelor complete și a raportării manageriale pentru luarea rapidă a deciziilor
Instruirea echipei
Cum să lucrezi conform unui sistem, nu prin intuiție
Etapele de lucru
Sesiune introductivă: obiective, dureri, volum de aplicare
Audit: procese actuale, volum de muncă în echipă, puncte slabe
Formarea lanțurilor logice: de la structura organizațională la procesele de lucru
Formalizare: scheme, instrucțiuni, KPI
Implementare: etape, termene limită, control
Instruire + asistență (la solicitare)
Ce vei obține ca rezultat?
Structură organizațională clară și distribuție a rolurilor
Procese de afaceri și alte reglementări
Indicatori cheie de performanță (KPI) și puncte de control
Instrumente de management și comunicare
O echipă instruită, gata să lucreze în sistem
Economisirea timpului, reducerea erorilor și a riscurilor, creșterea eficienței
Costuri și termene:
Costul final și termene limită depind de amploarea proiectului și sunt calculate după sesiunea strategică introductivă.