PACHET NR.7 „PROGRAMUL MANAGEMENTUL EXPERIENȚEI CLIENTULUI (CX MANAGEMENT)”


Acest pachet este potrivit pentru:

  • Companiilor care doresc să devină numărul 1 în mintea clientului
  • Afacerilor cu concurență ridicată și produse similare
  • Celor care se extind - și au nevoie ca clientul să revină

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT REPREZINTĂ PROCESUL DE MANAGEMENT INTEGRAL AL ​​EXPERIENȚEI CLIENTULUI ÎN TOATE ETAPELE RELAȚIEI SA CU BRANDUL, PRODUS SAU SERVICIU.


Noi de la Bizzoom, te vom ajuta să implementezi CXM pentru a crește loialitatea clienților existenți și a atrage alții noi prin recomandări pozitive!


În ziua de azi, o strategie de succes trebuie să fie centrată pe client. Nu este vorba doar despre procesarea comenzilor și rezolvarea problemelor, este vorba despre crearea unei experiențe pozitive în fiecare etapă a drumului clientului.

Îți vom transforma abordarea și îți vom crește satisfacția clienților!

 customer experience management, customer journey

Ce include?

  • Segmentarea publicului țintă, realizarea de interviuri aprofundate, crearea de personaje și dezvoltarea hărților de empatie
    Împărțim clienții în grupuri în funcție de nevoi, motivație și comportament. Realizăm interviuri aprofundate pentru a înțelege ce își doresc exact diferitele tipuri de clienți, ce îi îngrijorează, ce îi irită și ce îi motivează
  • Analiza datelor despre clienți și a punctelor de contact cu brandul
    Înțelegem care puncte de contact funcționează bine și unde există slăbiciuni și pierderi
  • Dezvoltarea unui customer jorney pentru fiecare segment de public țintă
    Construim customer jorney: de la prima întâlnire → până la achiziție → și după aceasta. Drept urmare, vedem unde „se pierde” clientul, ce emoții trăiește, unde este important să schimbăm abordarea pentru a nu-l rata
  • Construirea experienței dorite a clientului prin interacțiunea cu acesta
    Formulăm cum ar trebui să fie experiența ideală în fiecare etapă
  • Implementarea serviciului de asistență pentru clienți
    Construim un sistem de grijă fața de clienți — înainte, în timpul și după achiziție. Include: standarde de comunicare, scenarii, ton de comunicare, gestionarea reclamațiilor
  • Crearea unui sistem pentru colectarea feedback-ului și a sentimentelor consumatorilor
    Implementăm instrumente pentru colectarea regulată și structurată a feedback-ului - chestionare, NPS, formulare de evaluare, monitorizare a feedback-ului
  • Предложения по инвестициям в проблемные точки взаимодействия
    Показываем, в какие зоны клиентского пути стоит вложиться — чтобы выровнять впечатление, сократить отток и усилить доверие
Etapele de lucru
Desfășurarea unei sesiuni introductive pentru a defini obiectivele și a obține informații
Auditul proceselor actuale, identificarea punctelor slabe, a punctelor dificile
Dezvoltare strategică, construirea lanțurilor de lucru
Coordonarea și aprobarea planului de lucru
Suport pentru implementarea schimbărilor
Instruire echipă + suport (dacă este necesar)

Ce vei obține ca rezultat?

  • Înțelegere clară a ceea ce simte clientul în fiecare etapă
  • Un plan specific pentru îmbunătățirea punctelor de contact
  • Reducerea pierderii de clienți, creșterea loialității clienților
  • Creșterea NPS-ului și a vânzărilor repetate
  • Infrastructura CX: pregătită pentru creștere și scalare

Costuri și termene:

Costul final și intervalul de timp depind de amploarea proiectului și sunt calculate după sesiunea strategică introductivă.



Pachet Nr.7 „Programul Managementul experienței clienților (CX Management)”
de la 750 €
Selectează un pachet și trimite solicitarea
Prin completarea acestui formular, sunteți de acord cu Politica noastră GDPR și cu Termenii și condițiile aplicabile.
Diana Doga
Fondatorul Bizzoom Agency
Marketer certificat, metodolog și expert în managementul experienței clienților

Peste 11 ani de experiență în marketing și construirea proceselor operaționale

Peste 20 de ani de cooperare cu antreprenori

Ajut la transformarea ideilor în afaceri funcționale, la lansarea de proiecte, la construirea de procese și la aducerea ordinii în haos.

Crezul meu este creativitatea și consecvența. Cred doar într-o abordare cuprinzătoare și integrată și tind să obțin rezultatul planificat.

Avantajele noastre!


ABORDARE INDIVIDUALĂ
Luăm în considerare caracteristicile unice ale afacerii

EXPERTIZA PROFESIONISTĂ
Garantăm soluții calitative


ORIENTARE SPRE REZULTAT
Ne concentrăm pe atingerea obiectivelor propuse

CELE MAI NOI TEHNICI DE PROMOVARE
Aplicăm tehnologii actuale și tranduri


CONDIȚII FLEXIBILI DE COLABORARE
Adaptăm serviciile la nevoile afacerii


ECONOMIA DE TIMP ȘI RESURSE
Ne asumăm întregul ciclu de sarcini de marketing
ACASĂ
CONTACTEAZĂ-NE :)
© 2025 Bizzoom S.R.L.
Close
Oferă datele tale de contact și noi vom reveni cu un sunet!
Sau contactează-ne telefonic:
+(373) 69959600
Made on
Tilda